Home

Voor patiënten

Wij stellen ons ten doel om u niet alleen een uitstekende mondzorg, maar ook persoonlijke aandacht en service te bieden. Hieronder vindt u meer informatie over de nota en tarieven, de behandelingen, het algemene informatiepunt, klachtenregeling en huisregels.

Factuur

Als zorgaanbieder geven wij u graag alle aandacht. Daarom hebben wij de verwerking van onze nota’s overgedragen aan Infomedics.

Uw nota’s worden direct door Infomedics naar uw zorgverzekeraar gestuurd. U ontvangt een factuur thuis indien de factuur (gedeeltelijk) niet door uw zorgverzekeraar wordt vergoed. Wanneer u niet verzekerd bent voor tandheelkunde, ontvangt u de factuur direct thuis.

Heeft u vragen over uw nota? Op veel vragen vindt u hier al antwoord. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan contact op met Infomedics via telefoonnummer 036- 20 31 900 of vul het contactformulier.

Tarieven:

Wij hanteren de door de Nederlands Zorgautoriteit (NZa) vastgestelde tarieven. Deze tarieven zijn in opdracht van de overheid vastgesteld.

Tarieven 2023

Factuur

Als zorgaanbieder geven wij u graag alle aandacht. Daarom hebben wij de verwerking van onze nota’s overgedragen aan Infomedics.

Uw nota’s worden direct door Infomedics naar uw zorgverzekeraar gestuurd. U ontvangt een factuur thuis indien de factuur (gedeeltelijk) niet door uw zorgverzekeraar wordt vergoed. Wanneer u niet verzekerd bent voor tandheelkunde, ontvangt u de factuur direct thuis.

Heeft u vragen over uw nota? Op veel vragen vindt u hier al antwoord. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan contact op met Infomedics via telefoonnummer 036- 20 31 900 of vul het contactformulier.

Tarieven:

Wij hanteren de door de Nederlands Zorgautoriteit (NZa) vastgestelde tarieven. Deze tarieven zijn in opdracht van de overheid vastgesteld.

Tarieven 2022

Nieuwe patiënt

 Indien u patiënt bij ons wilt worden, kunt u uw gegevens achterlaten, wij  zullen dan z.s.m. contact met u opnemen.

Wanneer u zich wilt inschrijven voor de implantoloog of esthetische /reconstructieve tandarts stuur dan een mail naar: info@noordent.nl of bel ons op: T. 020-634 33 88.

Wilt u zich aanmelden als nieuwe patiënt, vul dan onderstaand formulier in:
AANMELDFORMULIER

Hieronder kunt u meer informatie lezen over uw eerste bezoek bij een van onze behandelaars.

Informatie behandelingen:

Wilt u meer informatie over tandheelkunde en tandheelkundige behandelingen, dan kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl. U kunt ook advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt TIP, dit kan door het contactformulier in te vullen.  Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door de beroepsorganisatie KNMT.

 

Voor meer informatie over behandelingen:

Informatie behandelingen:

Wilt u meer informatie over tandheelkunde en tandheelkundige behandelingen, dan kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl. U kunt ook advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt TIP, dit kan door het contactformulier in te vullen.  Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door de beroepsorganisatie KNMT.

 

Voor meer informatie over behandelingen:

Klachtenregeling

De meeste patiënten zijn tevreden over hun tandarts. Tóch kan het wel eens gebeuren dat u vindt dat u onjuist bent geïnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat u dit met uw tandarts bespreekt.

Gesprek
Een gesprek met uw tandarts kan vaak verheldering geven. U kunt uw ongenoegen kenbaar maken en uw tandarts krijgt de mogelijkheid om het hoe en waarom van de behandeling en gang van zaken uit te leggen. Meestal is een gesprek afdoende en wordt samen tot een oplossing gekomen.

Second opinion
Soms is het vertrouwen hierna nog niet genoeg hersteld. U heeft dan de mogelijkheid om een andere tandarts een second opinion (tweede mening) te vragen. De mening van een tandarts die niet bij het conflict is betrokken, kan uw eigen visie bevestigen, nuanceren of een geheel nieuw inzicht geven. Wellicht is deze tweede mening aanleiding voor u of uw tandarts om het eigen standpunt te heroverwegen.

Klachtenregeling
Wij proberen samen met u een oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de ANT of KNMT klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten.

De ANT of KNMT klachtenfunctionaris kan u hulp bieden bij het oplossen van uw klacht, door u te adviseren en zo nodig te bemiddelen tussen u en uw tandarts.  Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.

Huisregels

Huisregels

Onze praktijkregels zijn van belang voor u als patiënt zodat onze werkzaamheden in onze praktijk goed kunnen verlopen wat de kwaliteit en tandheelkundige zorg ten goede komt. Bovendien schept het een helder inzicht voor u als patiënt.

De belangrijkste huisregels hebben we hier onder elkaar vermeld. Voor het volledige overzicht klikt u op onderstaande button. Mocht u na het lezen alsnog vragen hebben dan kunt u dat aan een van onze receptionistes vragen.

  • Lees hier meer over onze corona regels.
  • Het kan voorkomen dat u een afspraak heeft gemaakt die u uiteindelijk niet uitkomt. Wij verzoeken u de gemaakte afspraak minimaal 48 uur van tevoren telefonisch of per e-mail af te zeggen. Dit omdat wij anders genoodzaakt zijn de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
  • Indien er wijzigingen zijn in uw medicijngebruik of in uw gezondheid dit a.u.b. doorgeven aan de tandarts, receptioniste of stoelassistente. Dit kan invloed hebben op uw behandeling! Het is zeer belangrijk om dit door te geven om complicaties tijdens uw behandeling te voorkomen.
  • Wijziging van persoonlijke gegevens zoals, adreswijzingen, aanpassing verzekering, zo spoedig mogelijk door te geven. U kunt dit telefonische doen, per email of aan de balie bij onze receptioniste.
Huisregels

Huisregels

Onze praktijkregels zijn van belang voor u als patiënt zodat onze werkzaamheden in onze praktijk goed kunnen verlopen wat de kwaliteit en tandheelkundige zorg ten goede komt. Bovendien schept het een helder inzicht voor u als patiënt.

De belangrijkste huisregels hebben we hier onder elkaar vermeld. Voor het volledige overzicht klikt u op onderstaande button. Mocht u na het lezen alsnog vragen hebben dan kunt u dat aan een van onze receptionistes vragen.

  • Het kan voorkomen dat u een afspraak heeft gemaakt die u uiteindelijk niet uitkomt. Wij verzoeken u de gemaakte afspraak minimaal 48 uur van tevoren telefonisch of per e-mail af te zeggen. Dit omdat wij anders genoodzaakt zijn de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
  • Indien er wijzigingen zijn in uw medicijngebruik of in uw gezondheid dit a.u.b. doorgeven aan de tandarts, receptioniste of stoelassistente. Dit kan invloed hebben op uw behandeling! Het is zeer belangrijk om dit door te geven om complicaties tijdens uw behandeling te voorkomen.
  • Wijziging van persoonlijke gegevens zoals, adreswijzingen, aanpassing verzekering, zo spoedig mogelijk door te geven. U kunt dit telefonische doen, per email of aan de balie bij onze receptioniste.
Huisregels